Obserwuj nas:  

Ważne! Od 15 grudnia 2023 r. nie funkcjonuje już Teleplatforma Pierwszego Kontaktu – Rzecznik Praw Pacjenta – Portal Gov.pl

⬇️Warto wiedzieć⬇️

Od 15 grudnia 2023 r. nie funkcjonuje Teleplatforma Pierwszego Kontaktu.
👉 Miejscem, do którego pacjent powinien się zgłaszać z większością problemów zdrowotnych jest przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), która jest czynna w dni powszednie w godz. 8.00-18.00.
👉 Natomiast w godzinach od 18.00 do 8.00 oraz w soboty, niedziele i święta można uzyskać pomoc w przychodni, która funkcjonuje w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej (NŚOZ). Pacjent ma możliwość uzyskania tu zarówno teleporady, jak i wizyty osobistej lub domowej.
👉 Całodobowo działają Szpitalne Oddziały Ratunkowe (SOR)
👉 W razie wątpliwości czy potrzeby uzyskania informacji – gdzie szukać odpowiedniej dla nas pomocy – można zadzwonić pod bezpłatny numer Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP). Infolinia: 800 190 590

Ważne! Od 15 grudnia 2023 r. nie funkcjonuje już Teleplatforma Pierwszego Kontaktu – Rzecznik Praw Pacjenta – Portal Gov.pl



Source

Call Now Button