Skontaktuj sie z nami: 22 870 05 21

Obserwuj nas:  

REMONT BIURA

Drodzy Przyjaciele Fundacji

Czy wiecie, że meble, na których pracujemy mają ponad 20 lat? A nasze biuro nigdy nie przeszło generalnego remontu?

Nasza organizacja działa nieprzerwanie już ponad 21 lat, a od 18 lat wynajmujemy lokal przy ulicy Międzynarodowej 61 w Warszawie.  W ciągu tych wszystkich lat naszych działań na rzecz pacjentów prócz prowizorycznych prac naprawczych i odświeżania ścian w naszej siedzibie nie było żadnego remontu. Ubiegłoroczne, rekordowo upalne lato i brak klimatyzacji sprawiły, że dwa główne pomieszczenia zostały praktycznie wyłączone z użytkowania – szklane witryny skupiają na sobie ogromną ilość ciepła, które oddają do wnętrza (Zimą z kolei jest za zimno). Instalacja klimatyzacji powoduje konieczność doprowadzenia większego zasilania do biura, a co za tym idzie wymianę sporej części elektryki. A jak wymiana elektryki to kucie ścian, jak kucie ścian to dochodzą kolejne problemy (kiedyś w naszej siedzibie był sklep rybny). Gdzie nie spojrzymy widać, że czas zrobił swoje i dalsze odkładanie remontu nie ma sensu.

Dlaczego Wam o tym piszemy? Jako organizacja pozarządowa nie mamy własnych środków na realizację remontu, nie możemy tez zrealizować go ze środków z 1%.

Zwracamy się do Was jako naszych przyjaciół obserwujących i wspierających nasze działania o pomoc w zbiórce potrzebnych pieniędzy na ten ważny dla nas cel. Przed nami kolejne lata działań, nowe projekty i pomysły. Zależy nam przede wszystkim na tym, by nasi pacjenci oraz instytucje z którymi współpracujemy czuli się u nas komfortowo. W biurze spędzamy sporą część naszego życia i tak jak remontujemy co jakiś czas nasze mieszkania mamy nadzieję, że uda nam się wyremontować naszą fundację, by bezpiecznie działać następne 20 lat.

Jeśli nie możecie wpłacić choć drobnej sumy prosimy o udostępnianie zbiórki innym.
Czym więcej osób dowie się o niej, tym większe szanse na powodzenie projektu
Dziękujemy za każde wsparcie!

 

Zakres planowanych prac:

– wymiana podłóg (wszystkie pomieszczenia biurowe)
– zakup i montaż klimatyzacji (2 pomieszczenia biurowe) + instalacja dodatkowego zasilania
koniecznego do pracy klimatyzacji
– poprawa i wymiana części instalacji elektrycznej
– malowanie ścian i sufitów (wszystkie pomieszczenia biurowe)
– wymiana części stolarki okiennej (tylko spróchniałe elementy)
– wymiana żaluzji okiennych
– wymiana oświetlenia w sali konferencyjnej
– przebudowa wejścia do biura
– przeniesienie monitoringu i zakup nowej kamery (obecna z powodu wieku nie spełnia swojej roli)
– kosmetyka części kuchennej i WC
– zakup nowych biurek oraz szafek podbiurkowych
– zakup 2 zamykanych szafek na dokumenty
– zakup stolika pod rzutnik

 

CO ROBIMY

Call Now Button