Obserwuj nas:  

Nagroda EFFIE Awards w kategorii Pro Bono

Fundacja Urszuli Jaworskiej otrzymała prestiżową nagrodę EFFIE Awards w kategorii PRO BONO za współorganizacje ogólnopolskiej kampanii na rzecz chorych ze stwardnieniem rozsianym „SM-Walcz o siebie”.

Effie Awards to prestiżowy i jedyny w swoim rodzaju konkurs marketingowy, znany na całym świecie. Zapoczątkowany został przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu w Nowym Yorku. Przyznawanie nagród odbywa się od 1968 roku, w 40 krajach na świecie, w tym w Polsce. Jury konkursu typuje najbardziej efektywne kampanie marketingowe i ocenia takie kryteria jak: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idee komunikacyjne, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Nagrodzone kampanie wyróżniają się na rynku najbardziej efektywnymi działaniami komunikacyjnymi, dają ponad przeciętne wyniki i inspirują innych . Tym bardziej jest nam miło, że razem z Agencją TELESCOPE, PTSR-em i Fundacją NeuroPozytywni udało nam się dołączyć do tego prestiżowego grona.

Kampania „SM-Walcz o sobie” otrzymała brązową statuetką EFFIE w kategorii Pro Bono. Jest to już druga edycja kampanii,  podczas której budujemy świadomość tego, że pomimo ciężkiej, przewlekłej choroby jaką jest SM właściwa terapia rozpoczęta na wczesnym etapie bardzo często pozwala na w pełni normalne funkcjonowanie. Cieszymy się, że nasz przekaz – zadowolenia z życia, samorealizacji, pozbycia się stereotypów, trafia do Pacjentów, ich rodzin i całego społeczeństwa, a teraz został doceniony przez Jury Effie Awards. Wręczenie nagrody odbyło się na uroczystej Gali 14 października w budynku Opery Narodowej w Warszawie.

 

Effie

Call Now Button